1ste route Pistenkuh - dag 2

8 december 2017 - Boudenib, Marokko

We hebben goed geslapen en zijn vroeg op. Om 9.00 uur rijden we en gaan we verder met de route. We zitten te wachten totdat het moeilijke stuk begint, maar voordat we het weten zijn we alweer bij het eindpunt om 11.00uur.  Het meeste oponthoud zijn de militaire posten geweest een stuk of 6.

We moeten na de pisteroute naar rechts afslaan over het asfalt  naar Iche, maar besluiten om de andere kant op te gaan richting Boudenib om van daaruit de volgende route van Pistenkuh te rijden. Een eindeloos stuk over de geasfalteerde weg en via IOverlander komen we toch weer op een leuke camping terecht gerund door een Fransman. Om vijf uur arriveren we daar en worden uitgenodigd om 19.00 uur een aperitief te komen drinken. Op het terrein zijn nog meer honden waaronder 2 van de eigenaar. Deze honden houden de zwerfhonden van het terrein. Lola blaft af en toe gezellig mee.....

9 december 2017

We blijven nog een dag op de camping. Het zonnetje schijnt lekker (18 a 20 graden). Wagen een beetje schoonmaken van binnen en Rob zet de onderrijbeveiliging omhoog omdat de aankomende route wat meer heuveltje op en af aangeeft. Verder navigatie in orde gemaakt en Rob speelt nog een beetje met de Drone.