Naam:
Foto’s:
1415
Video’s:

Over mij

Ik ben een Iveco Magirus Deutz 4x4 truck uit 1989. Oorspronkelijk ben ik gebouwd als onderhoudswagen voor de Duitse spoorwegen. Mijn eigenaren, Rob en Annemarie (geboren en getogen Amsterdammers) hebben mij gehaald uit Zwitserland in 2014 en omgebouwd tot een luxe verblijf om uiteindelijk met mij de wereld in te trekken.

Ik heb er heel veel zin in en mijn motto is: Let's go... Don't be pussy!

Annemarie en Rob

Over mijn reis

Wij gaan in het jaar 2020 op weg en Lola gaat ook mee. Waarheen...? Dat weet het stel nog niet.... Helaas blijven we wegens de pandemie COVID-19 nog even in Nederland. Het is bijna zover! Begin 2022 gaan we beginnen aan de reis.

Lola

Ik heb een paar testritten achter de rug in Zweden, Marokko en Schotland. Op dit blog kan je lezen wat wij tot op heden hebben gedaan en wat ons nog te wachten staat. Veel plezier!

Bezochte landen

Ik heb 27 landen (11%) bezocht:

Albanië, Armenië, België, Bosnië en Herzegovina, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Georgië, Griekenland, Iran, Italië, Jordanië, Koeweit, Kroatië, Marokko, Montenegro, Nederland, Oman, Portugal, Qatar, Saoedi-Arabië, Slovenië, Spanje, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Zweden.