All you can eat!

24 mei 2019 - Warwickshire, Verenigd Koninkrijk

Na "gezellig" op de dure camping te hebben gestaan, gaan we weer op pad. We gaan richting Carmunnock waar op 26 mei de Highland Games worden gehouden. Ik had dit thuis al uitgezocht, want we wilden dit wel meemaken als je dan toch in Engeland bent.

We gaan stukken over de snelweg en binnendoor. Rob rijdt de kleine weggetjes en ik de snelweg. Het is wel even wennen om links te rijden, vooral als je moet afslaan of een rotonde op moet. Als geheugensteuntje hebben we een plaatje op het dashboard dat we links moeten houden. Gaande weg went het wel. Ook hebben we opgeschreven in "feet" wat de afmetingen zijn van de wagen. Erg handig!

Voordat we Carmunnock bereiken, hebben we nog een overnachting. Deze keer op een parkeerplaats bij een restaurant, waar we gratis mogen staan. In de ochtend serveren ze "all you can eat breakfast". Aangezien ik wel een liefhebber ben van het Engelse ontbijt, kan ik niet wachten totdat de nacht voorbij is....