Eindelijk een plekkie!

25 mei 2019 - Glasgow, Verenigd Koninkrijk

Na een lange dag rijden hebben we eindelijk gevonden waar de Highland Games plaatsvinden en parkeren we op de parkeerplaats bij "The National Museum of Rural Life" in Carmunnock. Het is vanaf hier een half uurtje lopen naar het terrein waar de Games worden gehouden op de 26ste mei.

We konden eerst niet vinden waar dit evenement wordt gehouden. We hadden alleen het adres, en die richting op was er helemaal niets te bekennen. Wij dachten dat het een hele happening was, maar geen borden of flyers die enigszins verwijzen naar Highland Games. We komen wel uit bij een grote grasvlakte, waarvan we dan maar denken dat het daar gaat gebeuren. Ik vraag nog na bij een bewoner die in de buurt woont, maar die heeft geen idee....

De locatie is gevonden, maar nu nog een overnachtingsplek! Wat een zoektocht... we rijden een paar keer door het dorp heen en uiteindelijk als we een stukje verder gaan zien we een parkeerplaats van een museum waarvan de slagboom omhoog staat. Het is al wat later en het museum is gesloten, dus parkeren we hier en horen dan vanzelf wel of we mogen blijven. De nacht valt en nog niemand gezien, we kunnen dus met een gerust hart gaan slapen.