Camping Figuig

5 december 2017 - Figuig, Marokko

Er staat een koude wind in de vallei. We draaien een wasje, terwijl we ontbijten, en al gauw gaan de geitenhoeders al weer op pad en passeren links en rechts de wagen. We gaan weer terug over de stenige weg en het asfalt op richting Figuig, waar we naar een Camping gaan om vervolgens van daaruit routes te rijden uit het Pistenkuh navigatie boek.

Bij Tendrara onze eerste politiecontrole. Paspoorten laten zien en Fiche afgegeven. Tijdens de rit nog 7 controle posten. We worden in totaal 3 keer tot stilstand gebracht.

Aangekomen in Figuig hebben we een plekje op de camping. Aardige mensen. We besluiten om hier 2 nachten te staan. Even een rustmomentje. We hebben WIFI van het café aan de overkant en kunnen dus gratis internetten op het netwerk wat we hebben ingebouwd in de wagen. Werkt nog niet op alle apparaten en moeten hier dus nog wat voor gaan regelen. We kunnen in ieder geval diverse mensen even een berichtje sturen hoe het ons vergaat.